Pages

Labels

Tuesday, May 31, 2011

D.I's Cottage..






masih ingatkah pada post saya yang ini??cake therapy

ye, kini bisnes itu dikembangkan dibawah jenama DI's Cottage..

saya baru berpindah..rumah baru..nama rumah pun baru..ahli bait pun baru..
Darul Itqan nama diberi..untuk singkatan mudah bagi bisnes ini kami jenamakan dengan D.I's Cottage..

aktiviti yang dulunya sekadar mengisi masa lapang saya, kini dikembangkan dan saya kongsikan bersama ahli bait yang baru..dan ilmu itu saya turunkan kepada insan bertuah bernama Azra' Hamizah..Dialah chef sepenuh masa..kesibukan kami bertiga (saya, najwa dan syafi'ah), membataskan waktu untuk membantunya..saya sendiri hanya sekadar mampu membantu dari segi hias-menghias..yang lain semua dilakukannya dari A to Y..Z itu saya bantu..:)


saya rindu pada bunyi loceng oven..oven yang betul-betul berada di muka pintu bilik saya..tiada lagi bau kek semerbak memenuhi segenap inci rumah kami..bukan sudah berhenti..tetapi tawaquf sementara sementara fatrah imtihan ini..mengikutkan kata ketua chef, i'Allah tempahan akan dibuka semula pad 12 Jun ini..jadi, sebar2kan ye..~!


selamat berimtihan semua..

some new pics..





owh ye..muffin oren Azra' cukup sedap...saya betul2 merinduinya..dalam perancangan untuk diperkenalkan,i'Allah biIznillah..:)

boleh singgah di facebook kami..



0 comments: