Pages

Labels

Friday, April 10, 2009

sedey~~




hurm..

hari ni aku rasa sedih sangat..sedih dengan berita yang hari ni adalah usrah terakhir sebelum ditawakufkan sempena imtihan yang bakal tiba..
sedih meninggalkan adik2 tu..hurm..kenapa ye?


nak cakap panjang,dalam kepala ni aku masih dok pening2 nak baca buku..imtihan x sampai sebulan lagi..

ala kulli hal,terima kasih kepada semua yg beri komitmen..hhu..

tadi sebelum berpisah,sempat aku edarkan kertas untuk muhasabah..macam2 yang mereka tulis..hurm...tapi ni pic yang aku ragu2 ni..




kenapa muka k.ika lgi besar dari k.husna??gemukkah??gigi??gigi besi ke?..
NISA'..explain~~



p/s: jangan nakal2 eh pasni adik2 ku..bittaufik wan najah fi imtihan..


3 comments:

mawaddah said...

ni ape motif gamba nii?? ahahaha...nak suh nisa' lukih satu jgk tuk aku...

M.Affan Ns said...

wah wah wah~ bape lame x jumpe... x kn ko da gemok ika?? eksesais2~!! bg slim skep =P

drbalqis said...

kak ikaa,hehe.segan jga nk komen kat cni.hehe
xpa,kak ika tetap comel,hikhik